Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: WhiteLightning

Strona 1 z 10 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.03 sekund(y).

  1. [All] Jak usunac plamy z tapicerki, kawa i tlusty sos z salatki ?

  2. Odpowiedzi
    37
    Odsłon
    507

    [MkIII] U mnie MK@ stalo pol roku z rozladowanym AKU, w...

  3. Odpowiedzi
    20
    Odsłon
    1,163

    Jak tyle lat jezdzi w Polsce to sprawdzilbym...

    Jak tyle lat jezdzi w Polsce to sprawdzilbym jeszcze przebieg i historie tutaj: https://historiapojazdu.gov.pl/

    Ladne autko. Swoja droga masakra jak tanio mozna teraz ladnei wygladajace auto...
  4. Odpowiedzi
    15
    Odsłon
    10,389

    Miernik mozna za pare zlotych kupic i sprawdzic...

    Miernik mozna za pare zlotych kupic i sprawdzic czy bezpiecznik przewodzi czy nie....
  5. Odpowiedzi
    53
    Odsłon
    7,217

    W Scenikach panewki sie przekrecaja :( Sam...

  6. [MkIV] Czy da sie wpakowac takie radio do SMAXa? 1 DIN

    Czesc, zastanawiam sie czy daloby sie takie radyjko https://www.clarion.com/gb/en/products-personal/past-products/audio/DXZ388RUSB/index.html wlozyc do SMAXa zamiast standardowego SONY ? Zostalo mi...
  7. Odpowiedzi
    4
    Odsłon
    1,466

    [MkIV] sasqocz -> i jak z jakoscia dzwieku z tego...

    sasqocz -> i jak z jakoscia dzwieku z tego chinczyka?
  8. Odpowiedzi
    9
    Odsłon
    220

    [TDCi MKIV] Filtr kabinowy :)

  9. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    74

    Moze takie male okragle glosniczki na gorze z...

  10. Gdzie sprawdzic Forda przed zakupem w Krakowie

    Czesc, upatrzylem sobie ladne Galaxy, kojarzycie gdzie w Krakowie mozna dobrze sprawdzic auto przed zakupem? Wiadomo, bezwypadkowosc, stan etc.
    Niby sa ASO ale maja fatalne opinie wiec sam nie wiem...
  11. Odpowiedzi
    1
    Odsłon
    513

    Co myslicie o takim MK4?

    Co myslicie o tym autku?

    https://www.gumtree.pl/a-samochody-osobowe/krakow/2007-ford-mondeo-samochod-osobowy-ghia-skora-nawigacja-telefon-keys-go-alusy-2-komplety-pilne/1001958315040910473785009
    ...
  12. Odpowiedzi
    12
    Odsłon
    1,329

    Usunieto

    Usunieto
  13. Odpowiedzi
    14,318
    Odsłon
    2,710,994

    Przyklejony: [All] Ja tez poprosze i z gory dziekuje: ...

  14. Odpowiedzi
    12
    Odsłon
    1,329

    Inne ogloszenie do tego pierwszego...

    Inne ogloszenie do tego pierwszego http://moto.gratka.pl/tresc/ford-mondeo-iv-kombi-bezywpadkowe-21777380.html

    Usunalem dane z VIN
  15. Odpowiedzi
    12
    Odsłon
    1,329

    W sumie fakt. Zalozmy optymistycznie ze byl od...

    W sumie fakt. Zalozmy optymistycznie ze byl od firmy kupiony i w 1sze 2 lata mial 70 000, to potem smiesznie malo na rok wychodzi. Chociaz z drugiej strony jako drugie auto kupilismy Seata Leona (z...
  16. Odpowiedzi
    12
    Odsłon
    1,329

    Quornell - dzieki. Tak szczerze jakby sie udalo...

    Quornell - dzieki. Tak szczerze jakby sie udalo fajny samochod znalezc to wole zapracic troche wiecej (tak kupilem MK2) i pozniej bezproblemowo jezdzic, ale wiadomo jak bywa.
  17. Odpowiedzi
    12
    Odsłon
    1,329

    Co myslicie o tych MK4 ?

    Co myslicie o tych samochodach (napisalem by VIN podeslali) . Warto sie w TDCI pakowac?
    ...
  18. [Zetec] Dwoch ostatnich wpisow wtedy juz nie...

  19. [Zetec] Zostawilem u tescia baniak gdzie byla resztka...

  20. [Zetec] Wlalem troche benzyny zamiast oleju silnikowego?

  21. Odpowiedzi
    16
    Odsłon
    7,560

    [MkII] Jesli nowy dostane za 160 to mi sie nei oplaci...

  22. Odpowiedzi
    16
    Odsłon
    7,560

    [MkII] Odkopuje temat, polecicicie co zrobic z peknietym...

  23. Odpowiedzi
    18
    Odsłon
    2,326

    [MkII] ja kupilem z rozbiorki z innego mk2 i nie widac...

  24. Odpowiedzi
    22
    Odsłon
    43,139

    Markon, czemu nigdy nie we Wloszech?

    Markon, czemu nigdy nie we Wloszech?
  25. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    970

    Co myslicie o takim mk3

    Hej, kolega czegos szuka dla siebie w budzecie ok 12-13K i takie cos wyszukal. Co myslicie o tym autku?

    http://allegro.pl/ford-mondeo-1-8i-klima-1reka-gwarancja-oplacony-i2802563620.html
  26. Odpowiedzi
    6
    Odsłon
    1,425

    [MkII] Lux, ABS zapala sie tylko na chwile jak kluczyk...

  27. Odpowiedzi
    6
    Odsłon
    1,425

    [MkII] A po czym mozna poznac ktory to? I co moze sie...

  28. Odpowiedzi
    6
    Odsłon
    1,425

    [MkII] Zobacz posta

  29. Odpowiedzi
    256
    Odsłon
    140,033

    Przyklejony: [MkII] Mam pytanie w ktorym miejscu powinna byc ta...

  30. Odpowiedzi
    228
    Odsłon
    371,079

    Przyklejony: Ankieta: [MkI] Ja jezdzilem Golfem na bieznikowanych profilach 4...

  31. Odpowiedzi
    4
    Odsłon
    1,791

    [MkII] A moglbym prosic o podeslanie jakiegos linka,...

  32. Odpowiedzi
    4
    Odsłon
    1,791

    [MkII] [mk 2] - Brzeczyk swiatel

  33. A co do sciagania to zawsze mowia ze to...

    A co do sciagania to zawsze mowia ze to powietrze, jak gosciu jest pewny skoczcie na kompresor, napompuj i bedziesz widzial, zawsze mozesz pare stowek utargowac na to jeszcze:)
Pokaż wyniki od 1 do 33 z 500
Strona 1 z 10 1 2 3 4