+ Odpowiedz w tym w±tku
Poka¿ wyniki od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Kursant
    Opis
    ford mondeo mk I,1,8 GLX,benzyna
    Od
    02 Oct 2012
    Mieszka w
    Wroc³aw

    Wentylator ch³odnicy nie wy³±cza siê w ogóle.

    Witam,mam problem jak w temacie.Wentylator ch³odnicy dzia³a jak tylko pod³±czony jest akumulator,i nie musi byæ kluczyka w stacyjce.Dzia³a sam sobie(i wy³adowywuje akumulator).Co to jest?Dodam ¿e jestem wybitnym laikiem je¶li chodzi o auta.

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Administrator Awatar Netoper
    Model
    By³ MKII
    Silnik
    2.5 PB+LPG
    Od
    26 Apr 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Pierwszym podejrzanym jest sklejony przeka¼nik
    Tutaj masz rozpiskê
    http://www.mondeoklubpolska.pl/conte...-MKI-oraz-MKII

    Jak mnie pamiêæ nie zawodzi to jest on taki sam jak od klaksonu (ale siê upewnij patrz±c na ich oznaczenia.) i je podmieñ dla sprawdzenia.
    Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolno¶æ wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolno¶ci po wypowiedzi.

  4. #3
    Kursant
    Opis
    ford mondeo mk I,1,8 GLX,benzyna
    Od
    02 Oct 2012
    Mieszka w
    Wroc³aw
    Dziêkujê bardzo,zaraz idê to sprawdziæ,i jeszcze pytanie "sklejony" znaczy spalony,zepsuty?

  5. #4
    Administrator Awatar Netoper
    Model
    By³ MKII
    Silnik
    2.5 PB+LPG
    Od
    26 Apr 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez banior Zobacz posta
    sklejony" znaczy spalony,zepsuty?
    Sklejony - zgrzane styki w samym przeka¼niku, zespawane.
    Je¶li po podmianie przeka¼nika dalej bêd± wentyle pracowaæ, to mo¿e ¶wiadczyæ o jakim¶ problemie z kabelkami, np izolacja siê obsypa³a i go³y przewód ³apie od innego napiêcie które uruchamia przeka¼nik, ewentualnie PCM klêkn±³.
    W razie jak podmiana nie przyniesie skutku, to we¼ jeszcze odepnij wtykê od PCM-a i zobacz czy nie ma tam wilgoci/wody, czy jakich¶ za¶niedzeñ.