+ Odpowiedz w tym w±tku
Poka¿ wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Kursant
    Model
    MKIV
    Silnik
    1.6 110 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDCI , MK4 1.6
    Od
    07 Apr 2011
    Mieszka w
    w-wa

    Luz na kierownicy gdy je¿dze w te upa³y po mie¶cie, co to mo¿e byæ?

    Nie ma zwidów, jestem kierowc± zawodowym, na mechanice te¿ siê znam ale ju¿ 3 razy przytrafi³o siê w moim mk4 takie co¶ ¿e gdy je¿dzê d³u¿ej po mie¶cie w te upa³y pojawia siê nagle luz na kierownicy odczuwalny (jakie¶ 2-3 centymetry). Po czym gdy autko postoi trochê wszystko wraca do normy ,¿adnego luzu. Wydaje mi siê ¿e to na przek³adni ,bo by³em na podno¶niku ale mechanik nic nie znalaz³ bo oczywi¶cie jak do niego jecha³em to ¿adnego luzu nie wyczuwa³em , poje¿dzi³em za sprawami z godzinê i nagle bach znowu zrobi³ siê luz.
    Mo¿e kto¶ mia³ co¶ podobnego, to mo¿e siê wypowie , choæ ja na tyle samochodów co jezdzi³em czego¶ takiego nie spotka³em ,dopiero w tym modelu.

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Zielony listek Awatar evil44
    Imiê
    Maciek
    Opis
    Mondeo MKIV 1.8 TDCI
    Od
    02 Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa/Targówek
    Mam dok³adnie to samo.

    By³em nawet w warsztacie - to znale¼li luz na dr±¿ku i koñcówce z lewej strony. Wymienili, zrobili geometriê... a w upalne dni luz dalej jest (tylko ju¿ du¿o mniejszy).
    Oczywi¶cie tylko jak pokrêcê siê po mie¶cie i w ciep³e dni.

    Zak³adam, ¿e to chyba p³yn wspomagania jest ju¿ do wymiany. Podobno Ford zaleca wymianê po 5 latach. No i to by siê zgadza³o.
    Teraz MKIV.... DIESEL

  4. #3
    Kursant
    Model
    MKIV
    Silnik
    1.6 110 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDCI , MK4 1.6
    Od
    07 Apr 2011
    Mieszka w
    w-wa
    Ja zaczynam u siebie podejrzewaæ ¿e to przez katalizator który jest pare centymetrów nad przek³adni± , musze zrobiæ jak±¶ os³onê z blachy i wtedy zobacze i napisze czy co¶ sie zmieni³o.