+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 70
-
26-03-2018 20:43 #41
- Imię
- Andrzej
- Model
- mondeo
- Silnik
- 3.0 ST220 226 KM
- Opis
- Mondeo ST220 pb/lpg
- Od
- 29 May 2015
- Mieszka w
- Nowy Targ
Witam.Kolega sprawdzał styk kontrolny??On jest za to odpowiedzialny.
-
26-03-2018 20:43 # ADS
-
27-03-2018 09:49 #42
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
To raczej nie to. Przczyszczę styk jednak obstawiam, że problem wynika z przegrzewającego się radiatora. Dziś wydłuże przewody i radioator umieszczę na puszcze z bezpiecznikami obok airboxa i akumulatora. Tam jest dużo chłodniej i zobaczymy czy w końcu batalia z imrc się zakończy.
-
27-03-2018 11:10 #43
- Imię
- Andrzej
- Model
- mondeo
- Silnik
- 3.0 ST220 226 KM
- Opis
- Mondeo ST220 pb/lpg
- Od
- 29 May 2015
- Mieszka w
- Nowy Targ
U mnie jak miałem imrc uszkodzone to jak sprawdzałem po naprawie sama płytkę podłączajac to silniczek pracował cały czas .Później po włożeniu było oki.A ten cypelek co odcina styk kontrolny jest oki ??
-
27-03-2018 21:59 #44
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
Relokacja zakończona.
IMG_20180327_201432.jpg
działa ale... mam wrażenie, że nie zawsze otwiera się do końca... tak jakby w 1/3 się blokowało. Zwłasza po podgazowaniu gdy otworzy się na maxa.
Jutro jade do pracy prawie 30 km to je sprawdzę.
Co do styku jest ok.
wymieniłem dziś podstawe imrc z trybikami, bo koło na które nawija się linka było bardzo luźne i było widać srebrne wytarcie na nim.Ostatnio edytowane przez aqaz ; 28-03-2018 o 23:18
-
30-03-2018 21:05 #45
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
finalnie wszystko działa jak należy.
IMG_20180330_192548.jpg
IMG_20180330_192802.jpgOstatnio edytowane przez aqaz ; 30-03-2018 o 21:06
-
10-04-2018 10:13 #46
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
Przyszły ciepłe dni. Imrc po kilku km przestaje działać.
Puszka jest gorąca, a ponieważ tranzystor jest na radiatorze w chłodnym miejscu to nie z powodu jego przegrzania imrc przestaje działać.
Macie pomysł, co tam jeszcze może się przegrzewać?
W weekend chyba puszkę przeniosę pod akumulator bo już mam dość i ostatecznie powróce do jazdy z otwartymi dolotami
-
10-04-2018 10:36 #47
- Imię
- Artur
- Model
- MKIII
- Silnik
- Duratec 2.0 LPG
- Opis
- Srebrne kombi
- Od
- 30 Jul 2013
- Mieszka w
- SW
Oprócz tranzystora są tam jeszcze dwa elementy które się nagrzewają. Gdzieś na forum jest link ze zdjęciami.
Najlepiej cały moduł przenieść w inne miejsce.
Ja mam pod akumulatorem - jak na razie bez problemów.
Wypalcowano ze szmartfonaByło: Fiat 126p FL '90; Ford Sierra 1.6 OHC CLX '89; Ford Sierra 2.0 DOHC GT '92, Ford Mondeo MKII 1.8 Zetec Ghia '97, Ford Mondeo MKII 2.5 V6 LPG Ghia '97
Jest: Ford Mondeo MkIII 2.0 LPG '04
---------------------------------------------------------------------------------
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
-
10-04-2018 12:23 #48
- Imię
- Paweł
- Model
- MKII
- Silnik
- St200 & st220
- Opis
- Fan passaretti TDI
- Od
- 31 May 2012
- Mieszka w
- Szczytna
Ja mam na swoim miejscu i tez bez problemów
Członek elitarnego klubu posiadaczy starych uszczelek pod głowicą
-
10-04-2018 16:37 #49
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
W weekend relokacja ponownie trafi pod akumulator.
-
14-04-2018 21:41 #50
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
Postanowiłem przenieść IMRC pod airbox ale zanim to nastąpi uszczelniłem go silikonem. Okazało się, że po uszczelnieniu wtyczki oraz wieczka IMRC działą poprawnie każdego dnia!
Odkrycie na miarę krojonego chleba
-
18-05-2018 07:24 #51
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
Mineło troche czasu i imrc w czasie jazdy dziala ok, jednak... gdy wjeżdżam na autostradę i długo przyspieszam np. na 4 biegu - z 20 sek. mając gaz w podłodze to czuję moment, w którym imrc wyłącza się. Natimiast gdy wyłączę silnik na 2 min i włącze ponownie wszystko dziala prawidłowo tak samo jak w trakcie jazdy po mieście.
Czy możecie wskazac ew. przyczynę tego? Czy to wina ecu czy może na płytce imrc, któryś element jest padnięty?Ostatnio edytowane przez aqaz ; 18-05-2018 o 07:25
-
18-05-2018 17:19 #52
- Imię
- Artur
- Model
- MKIII
- Silnik
- Duratec 2.0 LPG
- Opis
- Srebrne kombi
- Od
- 30 Jul 2013
- Mieszka w
- SW
Sprawdź wszystkie lutowania na płytce. Mozliwe, że przy wyższej temperaturze któryś lut "puszcza".
Wypalcowano ze szmartfonaByło: Fiat 126p FL '90; Ford Sierra 1.6 OHC CLX '89; Ford Sierra 2.0 DOHC GT '92, Ford Mondeo MKII 1.8 Zetec Ghia '97, Ford Mondeo MKII 2.5 V6 LPG Ghia '97
Jest: Ford Mondeo MkIII 2.0 LPG '04
---------------------------------------------------------------------------------
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
-
18-06-2018 19:24 #53
Podpinam się pod temat może ktoś będzie w stanie pomóc. Imrc padło, wymieniłem tranzystor. Silniczek zaczął działać, ale otwierał klapki od razu po włączeniu zapłonu i nie odpuszczał, aż do wyłączenia. Pojezdziłem dzień na otwartych i tranzystor znów się spalił. Dodatkowo poszedł bezpiecznik (nie był opisany na klapce) oraz pojawił się błąd przepływomierza, a silnik spada z obrotów przy wciśnięciu sprzęgła. Sprawdzając miernikiem wtykę od imrc i tam jest podawany cały czas sygnał. Ktoś coś może pomoże?
-
18-06-2018 21:15 #54
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
Reset kompa, bo komp zapamiętał błąd. Tranzystor się upala bo cały czas działa. W zapasowym uszkodzonym imrc od razu załącza się po włączeniu zapłonu i mam tam padniętą diodę i nie mogę znaleść jej zamiennika. Sprawdź jeśli masz miernik czy u ciebie też owa dioda ma przebicie i przewodzi w obydwuch kierunkach.
Dioda na multimetrze przewodzi w obu stronach: około 600 a odwrotnie 1600, gdzie drugi poprawnie działający układ imrc pokazuje kolejno 600 i OL.
Minus przykłada się tam gdzie jest pasek.
Oznaczenie: Motorola W9820 2101DE
[ATTACH=CONFIG9526[/ATTACH]Ostatnio edytowane przez aqaz ; 18-06-2018 o 21:18
-
18-06-2018 21:46 #55
Komp w żadnym momencie nie pokazywał i nie pokazuje żadnego błędu imrc
-
18-06-2018 22:39 #56
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
Podłączałeś pod skaner obd2?
Co do spadania obrotów po wciśnięciu sprzęgła to krokowy iac jest zwykle winny.Ostatnio edytowane przez aqaz ; 18-06-2018 o 22:40
-
19-06-2018 01:07 #57
Podłączałem. Spadnie obrotów pojawiło się wraz z błędem przepływomierza po spaleniu imrc i bezpiecznika
-
19-06-2018 12:49 #58
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
Jaki błąd przepływomierza konkretnie? Może trzeba go wyczyścić. Co do reszty spradźvwiązki przy silniku od strony pasażera przy poduszce. Są 3 kostki. Może jakiś zwierzak przegryzł kable.
-
25-06-2018 00:28 #59
Kodu błędu dokładnie nie pamiętam. Wyjąłem przepływomierz, nie wymagał jakiegoś wielkiego czyszczenia. Dodam jeszcze, że w moim egzemplarzu była zmieniana skrzynia biegów z auto na manual. Czy to może mieć jakiś wpływ na IMRC?
-
15-08-2018 11:51 #60
- Opis
- Cougar v6
- Od
- 07 May 2012
- Mieszka w
- ÓĆ
I znów witam Panów w tym cudownym temacie.
Tanzystora w czasie upałów po kilku mocnych przyspieszeniach nie dawał rady i postanowiłem go wymienić. Po jego przelutowaniu i włączeniu zapłonu od razu się załącza. Oczywiście wyjąłem go z puszki aby wyeliminować zwarcie do masy i jest to samo...
Co na płytce może się uszkodzić w czasie lutowania?
Może ktoś mógłby to mi naprawić? Kolega łysy ostatnio jak do niego pisałem to nic nie odpisał... Pewnie był zajęty. Ja póki co b3dę jeździł z otwartymi dolotami...
Podobne wątki
-
[Duratec] Czy ktoś przenosił imrc? Problemy z imrc po rozgrzaniu silnika
By WojtasS in forum Silnik - Duratec V6Odpowiedzi: 22Ostatni post / autor: 15-02-2013, 21:52 -
[MkIII] Hamulec nie odpuszcza do końca?
By nepcior in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydechOdpowiedzi: 48Ostatni post / autor: 11-08-2012, 18:39 -
[MkIII] Hamulec ręczny nie odpuszcza do końca
By Bierut in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydechOdpowiedzi: 2Ostatni post / autor: 20-12-2010, 19:15 -
paski w moim silniczku...
By radeq in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCIOdpowiedzi: 2Ostatni post / autor: 29-08-2006, 22:23