+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
  1. #1
    Pieszy
    Model
    MKIV
    Silnik
    2.5T 220 KM
    Od
    05 May 2015
    Mieszka w
    Wrocław

    MK4 2.5T przeróbka/podrasowanie/Tuning

    Drodzy Forumowicze,

    Proszę o wyrozumiałość, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.

    Posiadam Mondeo MK4 z 2007 z silnikiem 2.5T. Niestety zostanie wkrótce zastąpiona innym autem do celów rodzinnych, ale sentyment nie pozwala mi jej sprzedać. Chciałbym z niej zrobić auto wyjątkowe, szczególnie pod względem mechanicznym (jeśli chodzi o wyposażenie, jest ono na dość wysokim poziomie jak na auto z tego rocznika) - trochę "zabawkę"

    Niestety jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o mechanikę. Chciałbym powierzyć prace serwisowi, który zająłby się modyfikacjami "od początku do końca". Jak wyżej, zależy mi przede wszystkim na modyfikacjach mechanicznych - zawieszenia, silnika etc... Wiem, że bezsensowne będzie dodawanie mocy przy pozostawieniu przedniego napędu, więc może 4x4 (Volvo?). To samo ze skrzynią (może automat?) amortyzatorami,wydechem itd....

    Oczywiście nie chcę zrobić z niej ospojlerowanego auta torowego, a coś, co będzie miło zaskakiwać, jak stare Volvo S80 4x4 z V8

    Będę wdzięczny za propozycje/sugestie zakładów, które doradzą i będą potrafiły to zrobić kompleksowo. Jak wyżej pisałem, jestem laikiem, a również niestety nie będę miał czasu na przerzucanie auta z warsztatu do warsztatu na pojedyncze zmiany. Wiem, że może być to dość kosztowne, na co jestem gotowy pod warunkiem jakości rozwiązania.

    Z góry dziękuję za podpowiedź!

    Pozdr,
    M

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Niedzielny kierowca
    Model
    audi
    Silnik
    2.0 TFSI
    Opis
    a4 allroad
    Od
    04 Dec 2007
    Mieszka w
    Kraków
    4x4 raczej odpada, plyta podlogowa, pewnie tylne zawieszenie na to nie pozwala. Do auta zabawki pchanie automatu to krok wstecz.