+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 30
  1. #1
    Niedzielny kierowca Awatar KamilJaworzno
    Imię
    Kamil
    Model
    MkV
    Silnik
    DW10, 10C, 10F
    Opis
    Jaguar XF, Focus MK3 ST, 2xMK3, 3xMK4
    Od
    01 Jan 2015
    Mieszka w
    Jaworzno

    Ogarnięcie mocno zużytego lakieru

    Hej. W moim MK4 (poflotowym, 200kkm) mam dosyć mocno zaniedbany lakier - jest na nim wiele okrągłych rysek jak popatrzy się do światła (na znakomitej większości aut to jest). Oprócz tego to jeszcze kilka drobniejszych rysek, o takiej samej głębokości, chyba od mycia. Teraz przez zimę nic nie ruszam i tylko będę mył, ale na wiosnę chcę się za to zabrać na poważnie.

    Wyczytałem, że muszę po myciu użyć glinki, a po polerowaniu wosk, ale jestem w tym zielony. Podpowiecie po kolei jak to wyprowadzić i jakich specyfików użyć? Chciałbym zrobić polerkę ręczną(wyczytałem, że można tylko długo trwa). No i też chciałbym nabyć te specyfiki za rozsądną cenę - 100zł za wosk dla mnie to zdecydowanie za dużo Będę wdzięczny za każdą wskazówkę

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Niedzielny kierowca Awatar zbiban1967
    Imię
    Zbigniew
    Model
    ALFA ROMEO 159
    Silnik
    zawsze benzyna
    Od
    28 Apr 2012
    Mieszka w
    Kielce
    Jeżeli nie masz pojęcia o polerowaniu lakieru to raczej sam sie za to nie bierz ,bo albo nie uzyskasz żadnego efektu ,albo narobisz sobie biedy. Przy niektórych rysach pasta polerska może nie wystarczyć ,a papier czy gąbka ścierna w niedoświadczonych rękach może przynieść paskudny wynik.
    Alfa Romeo 159
    ,BMW 325 ,Seat Ibiza. Było Mondeo mk3

  4. #3
    Niedzielny kierowca Awatar KamilJaworzno
    Imię
    Kamil
    Model
    MkV
    Silnik
    DW10, 10C, 10F
    Opis
    Jaguar XF, Focus MK3 ST, 2xMK3, 3xMK4
    Od
    01 Jan 2015
    Mieszka w
    Jaworzno