+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Pieszy
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Od
    15 Apr 2016
    Mieszka w
    ZAWIERCIE

    Problem (?) z czujnikiem temperatury

    Witam, otóż mam mały problem z odpalaniem mojej zacnej fury jaką jest mondeo z silnikiem 2.0 TDDI 90km. Po dłuższym postoju auto odpala (czasem zdarza mu sie że jednak nie ) i w momencie gaśnie. Zaznaczam że kompletnie nie znam się na samochodach jednak z pomocą ojca i internetów sami próbujemy rozgryźć co mu jest. Ostatnio natknąłem się na forum na opis testu serwisowego zegarów i z samego rana go wykonałem. Zdziwiło mnie wskazanie temperatury głowicy: 40 stopni (po nocy). Sprawdzałem to kilkukrotnie na zimnym i rozgrzanym silniku i temperatura dalej 40 stopni. Podjechałem do mechanika który stwierdził że czujnik jest uszkodzony i został on wymieniony. Obecnie temperatura rośnie po zagrzaniu silnika czyli chyba ok (cały czas pisze o tescie zegarów) jednak po nocy początkowe wskazanie czujnika to właśnie 40 stopni, niezależnie od temperatury otoczenia. Czy jest to normalne? Mechanik tłumaczył mi, że od tego momentu wskazówka zaczyna się ruszać i czujniki są tak skonstruowane że od takiej mniej więcej temperatury zaczynają działać. Nie jest tak, że komputer widząc temperaturę 40 stopni daje mniejszą dawke paliwa niż przy, powiedzmy -5 stopniach i to powoduje problemy z odpalaniem? Czy po wymianie czujnika konieczna jest jego adaptacja?Troszkę się rozpisałem ale inaczej nie umiem tego opisać Z góry dzięki za odpowiedzi

    ---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

    Sorry, nie ogarniam jeszcze forum, proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Pieszy
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Od
    15 Apr 2016
    Mieszka w
    ZAWIERCIE
    Naprawde nikt, nic?

  4. #3