+ Odpowiedz w tym w±tku
Poka¿ wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Kursant
    Model
    ST220 Kombi 02'
    Silnik
    3.0 ST220 226 KM
    Od
    26 Jul 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec

    Wypadaj±cy zap³on, niespalona mieszanka, wystrza³y w wydech, parownik?

    Witam
    Pacjent to ST220
    Mam problem z gazem, ale po kolei

    Praca na benzynie, wszystko prawid³owo z wyj±tkiem zach³y¶niêcia od czasu do czasu lewym powietrzem(problem eliminujê stopniowo), wszystko inne dzia³a prawid³owo / idealnie

    Praca na gazie:
    Przed pe³nym nagrzaniem; problem z utrzymaniem ci¶nienia podczas normalnej jazdy
    Po rozgrzaniu; przy mocnym depniêciu potrafi zgubiæ ci¶nienie i prze³±cza na PB
    Po pe³nym nagrzaniu; podczas jazdy ze sta³± prêdko¶ci± potrafi lekko poszarpywaæ, strzelaæ w wydech po odpuszczeniu gazu, wypada zap³on(na postoju szczególnie to czuæ), rzadko zgubi ci¶nienie

    Po zgaszeniu na gazie ma problem z odpaleniem, krêci kilka sekund(2-3s) i dopiero zapali, po postoju nocnym przy zgaszeniu na gazie potrafi krêciæ 3-4s zanim zaskoczy ale i tak przez kilka sekund nie pracuje na wszystkie cylindry, potrafi strzeliæ / cofn±æ "wybuch" w dolot przy odpalaniu gdy czê¶ciowo ostygnie(postój 1-3h)

    Na benzynie je¼dzi, odpala, pracuje idealnie, ¿adnych problemów, idealna jazda, ¿adnych check'ów etc.
    Na LPG wywala check(wypadanie), objawy jak wy¿ej, odczucie mam takie jakby dostawa³ za du¿o gazu, przy wypadaniu na postoju ¶mierdzi gazem z wydechu, po prze³±czeniu na PB pochodzi kulawo przez 15s i stopniowo odzyskuje idealn± pracê silnika

    Wszystkie te objawy nie wystêpuj± non-stop, potrafi je¼dziæ dobrze na LPG(moc± nie ustêpuje PB, spalanie do +30% wzglêdem PB), ale z biegiem czasu jest coraz to rzadsze(poprawna praca)

    Gazownik na podstawie tych objawów zdiagnozowa³ parownik / membranê, instalacja ma 3-4lata i 80k km, nie ma lekkiego ¿ycia
    Sterownik Stag 300, parownik AC R01, Wtryski Hana
    Ostatnio edytowane przez Mifumi ; 11-01-2017 o 19:33

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Administrator Awatar Netoper
    Model
    By³ MKII
    Silnik
    2.5 PB+LPG
    Od
    26 Apr 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Jak utrzymuje ci¶nienie a strza³y s±to w pierwszej kolejno¶ci uk³ad zap³onowy, wygrzane ¶wieczki przez ubog± mieszankê, za³atwione przewody przez niesprawne ¶wieczki, koñcz±ca siê cewka przez niesprawne przewody.
    Ca³kiem mo¿liwe ¿e tylko jeden z tych problemów jest.
    Strza³y na sekwencji to na 99.99% wina uk³adu zap³onowego, bo je¶li by to by³a tak uboga mieszanka ¿e przez ni± strzela to w±tpiê aby auto mia³o si³ê jechaæ.
    A gazem wali bo brak zap³onu. Albo jaka¶ nieszczelno¶æ.
    Ostatnio edytowane przez Netoper ; 11-01-2017 o 20:13

  4. #3
    Kursant
    Model
    ST220 Kombi 02'
    Silnik
    3.0 ST220 226 KM
    Od
    26 Jul 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Zapomnia³em napisaæ

    ¦wiece Motorcraft nowe, kable NGK nowe, by³a podmiana cewki na chwilê na postoju i tak samo pracowa³(akurat w tym dniu by³o ok), mieszanka sprawia wra¿enie zbyt bogatej
    Ostatnio edytowane przez Mifumi ; 11-01-2017 o 20:48

  5. #4
    Administrator Awatar Netoper
    Model
    By³ MKII
    Silnik
    2.5 PB+LPG
    Od
    26 Apr 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Mifumi Zobacz posta
    mieszanka sprawia wra¿enie zbyt bogatej
    Ale to wra¿enie czy potwierdzone odczytami choæby z lambdy i korekt benzynowych?
    Jako¶ do mnie nie dociera ¿eby to by³a wina reduktora, prêdzej stawia³bym ¿e wtryskiwacz(e) poleg³y i nie potrafi± odpowiedniej dawki gazu pu¶ciæ. Chyba ¿e obie rzeczy na raz siê koñcz±. No bo przy sprawnych wtryskiwaczach to nawet jak reduktor na wykoñczeniu to regulacj± w programie mo¿na ustawiæ odpowiednie dawkowanie, tak ¿eby nie podlewa³o ¶wieczek.
    80ty¶ to solidny przebieg zarówno dla reduktora jak i dla wtryskiwaczy, zapewne same wtryski s± niemi³osiernie w ¶rodku zapaækane i mo¿liwe ¿e siê niedomykaj±.
    jak masz warunki/mo¿liwo¶ci ¿eby samemu oczy¶ciæ wtryskiwacze, to zacz±³bym od tego i zobaczy³ czy jest poprawa.

  6. #5
    Kursant
    Imiê
    Andrzej
    Model
    mondeo
    Silnik
    3.0 ST220 226 KM
    Opis
    Mondeo ST220 pb/lpg
    Od
    29 May 2015
    Mieszka w
    Nowy Targ
    W prosty sposób sprawd¼ przewody popryskaj je wod± wieczorem jak bêd± iskry to do wymiany a co do swiec motorcrafty mi umar³y po roku przewody ngk tez nieca³y rok.wed³ug mnie masz za uboga mieszankê i lec± swiece i kable.Ja polecam swiece denso t16tt na takich je¿d¿ê s± niedrogie ale bardzo dobre przynajmniej u mnie siê sprawdzaj±. A przewody janmor ferydomagnetyczne tez siê dobrze sprawuja.

  7. #6
    Niedzielny kierowca Awatar _NeroN_
    Opis
    FFI 1.6 & ST220
    Od
    11 May 2011
    Mieszka w
    Myszków
    Niestety w ST220 przewody tylko ori, albo z UK na zamóweinie wieczne

    Obstawiam nieszczelny parownik tak jak gazmen, albo nie wyrabia ale raczej zalewa ciek³± faz± wtryski st±d takei jajca.

    Regeneracja.
    FFI 1.6 HB & FFIII 1.6 EB kombi 150KM@203KM by HEKO & POMYLONEZ - Projekt Z£OMBOL
    by³o ST220 Blue Performance

  8. #7
    Kursant
    Model
    ST220 Kombi 02'
    Silnik
    3.0 ST220 226 KM
    Od
    26 Jul 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec
    To samo by³o na starych kablach, te¿ >chyba< NGK, objawy na LPG pojawi³y siê 3 miesi±ce / ~3k km temu, do tej pory przez ca³y czas jaki mam auto(pó³torej roku / 30k km) by³o wszystko w porz±dku.

    I powtarzam, na PB jedyny k³opot to od czasu do czasu zach³y¶niêcie lewym powietrzem, na tyle niewielkie, ¿e je¼dzi normalnie, bez ¿adnego problemu.
    Problemy wystêpuj± >tylko< na LPG

  9. #8
    Niedzielny kierowca Awatar _NeroN_
    Opis
    FFI 1.6 & ST220
    Od
    11 May 2011
    Mieszka w
    Myszków
    Cytat Zamieszczone przez Mifumi Zobacz posta
    I powtarzam, na PB jedyny k³opot to od czasu do czasu zach³y¶niêcie lewym powietrzem, na tyle niewielkie, ¿e je¼dzi normalnie, bez ¿adnego problemu.
    Problemy wystêpuj± >tylko< na LPG
    Cytat Zamieszczone przez Mifumi Zobacz posta
    Witam
    Gazownik na podstawie tych objawów zdiagnozowa³ parownik / membranê, instalacja ma 3-4lata i 80k km, nie ma lekkiego ¿ycia
    Sterownik Stag 300, parownik AC R01, Wtryski Hana

    Cytat Zamieszczone przez _NeroN_ Zobacz posta
    Obstawiam nieszczelny parownik tak jak gazmen, albo nie wyrabia ale raczej zalewa ciek³± faz± wtryski st±d takei jajca.
    Regeneracja.
    FFI 1.6 HB & FFIII 1.6 EB kombi 150KM@203KM by HEKO & POMYLONEZ - Projekt Z£OMBOL
    by³o ST220 Blue Performance

Podobne w±tki

  1. [ST220] Wypadanie zap³onu; zbyt uboga mieszanka; zbyt bogata mieszanka
    By N86 in forum Silnik - Duratec V6
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 15-02-2017, 08:19
  2. [ST220] Wypadaj±cy zap³on, rozrz±d(?)
    By Mifumi in forum Silnik - Duratec V6
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-12-2016, 10:19
  3. [Duratec] Delikatnie wypadaj±cy zap³on/b³±d P0340
    By MMaciek in forum Silnik - Duratec V6
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 17:59
  4. [Duratec] Wypadaj±cy zap³on
    By dejku3 in forum Silnik - Zetec, Duratec rzêdowy, 1.8 SCI
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-03-2014, 09:07
  5. [Duratec] Zbyt bogata mieszanka na 1 cylindrze. Ramka zamro¿ona, bogata mieszanka
    By m_g in forum Silnik - Zetec, Duratec rzêdowy, 1.8 SCI
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 10-03-2013, 10:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów