+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 41
  1. #1
    Kursant Awatar Myonessos
    Model
    Mondeo MKIII Liftback GHIA
    Silnik
    1.8 16V 125KM
    Od
    17 Nov 2014
    Mieszka w
    Szczecin

    Zmiana oleju z Ford Formula F na Vavoline MaxLife

    Witam,

    Jak co roku stanąłem przed koniecznością wymiany oleju. Od 3 lat do swojego Mondeo leję olej Formula F 5w30, taki jak w linku poniżej:

    http://ford.sklep.pl/product-pol-152...ow-14E9EC.html

    W związku z tym, że auto ma już ponad 200tys. km i wcina troszkę olej postanowiłem zmienić go na Valvoline MaxLife 5w30, który poleca wiele użytkowników. Dokładnie byłby to olej:

    http://allegro.pl/valvoline-maxlife-...ant=6555696073


    I tutaj moje pytanie:

    Czy mogę zalać silnik olejem Valvloline, który ma inne normy i specyfikację niż olej fordowski? Ford posiada specyfikację ACEA A5/B5, natomiast Vavoline ACEA A3/B3, A3/B4. Przyznam szczerzę, że jestem zielony w te klocki i bardzo proszę o poradę.

    Pozdrawiam!
    Ostatnio edytowane przez Myonessos ; 16-02-2017 o 09:39

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Mistrz pobocza
    Model
    Mondeo mk3 '01 / focus mk3,5 '17
    Silnik
    2,5 v6/1,5eb
    Opis
    kombi forever diesel never ever
    Od
    15 Sep 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Występuje też max life fe że specyfikacją Forda. Lej i sprawdź jak z pobieraniem. Gorszy nie będzie

  4. #3
    Kursant Awatar Myonessos
    Model
    Mondeo MKIII Liftback GHIA
    Silnik
    1.8 16V 125KM
    Od
    17 Nov 2014
    Mieszka w
    Szczecin
    Właśnie tej fordowskiej wersji MaxLife'a nie mogę znaleźć. Najczęściej są to jakieś archiwalne aukcje, lub strona sklepu od razu przekierowuje do oleju ze specyfikacją z linku powyżej...

  5. #4
    Zielony listek
    Opis
    Mondeo Mk3 1.8 125km + LPG
    Od
    03 Jun 2013
    Mieszka w
    Rzeszów