+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 19 z 19
  1. #1
    Pieszy
    Model
    St 220
    Silnik
    3.0 ST220 226 KM
    Od
    29 Jun 2017
    Mieszka w
    Sosnowiec

    Radio nawigacja denso mk3

    Witam wszystkich.Mam pytanie odnośnie radia-nawigacji mk3 st 2004 r.Otóż niedawno stałem się posiadaczem tego autka z zepsutym dotykiem w radiu kupiłem nowe (używane) podpiolem i na sekundę wyskakuje tablica do wpisania kodu i znika pojawia się komunikat ze jest nie kontaktybilne,nawiewy Klima wszystko działa.Byłem u speców aby przeprogramowac vin i zaadoptowac radio w Nowym samochodzie nie ogarneli tego.Starego nie mogę włączyć bo dotyk nie działa i jestem bez muzyki itp.Pytanie czy muszę kupić radio które w końcu zatrybi czy da się jakoś dane przezucic z radia do radia.Nikt tego nie umie wylumaczyc i mało informacji na ten temat.W Aso usłyszałem że może się nie udać Ale mimo tego 200/300 zł. Będę musiał zostawić? Proszę o pomoc

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Pochłaniacz prostych Awatar Mischel
    Imię
    Michał
    Model
    MKIII
    Silnik
    1.8 110 KM
    Opis
    Mk3 2006
    Od
    20 Jun 2012
    Mieszka w
    Ożarów Maz./Wa-wa Mokotów
    Zawsze możesz przełożyć sam ekran z nowego do starego.

  4. #3
    Pieszy
    Model
    St 220
    Silnik
    3.0 ST220 226 KM
    Od
    29 Jun 2017
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Dzięki za odp.temat rozwiązany znalazłem gościa w Gliwicach jest mistrzem Heh w prosty sposób darmowym programem można to zrobic.A było u trzech macherow+ ASO

  5. #4
    Pieszy
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 115 KM
    Od
    06 Jul 2017
    Mieszka w
    Legionowo

    Denso problem po włączeniu świateł

    Witam wszystkich

    Może ktoś będzie w stanie mi pomóc.