+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20
  1. #1
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom

    Nie odpala po wymianie dwumasy 2.0 tdci 130

    Witam. Mam następujący problem ze swoim mondkiem. Zabrałem się za wymianę sprzęgła i koła dwumasowego. Po złożeniu wszystkiego auto nie odpala, świeci kontrolka ładowania i nie reaguje na pedał gazu. Po długim kręceniu, jak załapie, to telepie silnikiem i nie reaguje na gaz. Ropa leci na wtryskiwacze, generalnie brak błędów, po długim kręceniu rozrusznikiem wywalił błąd P2288. Przed wymianą auto odpalało od strzała, nic nie działo się z silnikiem, pompa i wtryski regenerowane dwa lata temu. Wyciągnąłem czujnik położenia wału i chciałem sprawdzić miernikiem na przejście, niestety miernik nic nie pokazuje. Jakieś pomysły ? Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Pieszy
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 130 KM
    Opis
    Witam mam problem z moon fordem mondeo model mk3 .
    Od
    20 Aug 2017
    Mieszka w
    Bognor regis
    Witam mam podobny problem tyle ze wymienilem wtryski nowe sa I ciezko mi odpala jak odpali to obroty skacza mu mi nie raz gasnie obroty mam od 300 do ponad 1000 I spadaja jak go zagrzeje to jakos jedzie ale jak sie zatrzymam to wmiare utrzymuje obroty a w trasie jak my dodaje gazu to zrywa sie I tez przerwa I nie mam pojecia co sie z nim dzieje tak ze pomocy

  4. #3
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    u mnie przed wymianą sprzęgła wszystko śmigało, zero problemów

  5. #4
    Mistrz pobocza
    Imię
    Jaro
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Od
    10 Aug 2008
    Mieszka w
    Lubartów
    Na początek wymień ten czujnik lub poszukaj gdzieś na forum był sposób na jego sprawdzenie

  6. #5
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    Próbowałem tym sposobem, miernik ustawiony na "przejście", niestety u mnie miernik, nie pokazuje żadnej wartości.
    https://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9spjfU

  7. #6
    Mistrz pobocza
    Imię
    Jaro
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Od
    10 Aug 2008
    Mieszka w
    Lubartów
    No to znaczy że jest uszkodzony i do wymiany

  8. #7
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    jest szansa, że przy pierwszym uruchomieniu, po wymianie dwumasu nie ustawiłem tego według instrukcji ?
    https://scr.hu/98lz/7nvm7

  9. #8
    Mistrz pobocza
    Imię
    Jaro
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Od
    10 Aug 2008
    Mieszka w
    Lubartów
    Jest taka szansa że za głęboko go zamontowales i się uszkodził

    Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    W 99% wiem, gdzie popełniłem błąd. Podejrzewam, że źle zamontowałem nowe koło zamachowe, zjadła mnie rutyna i pośpiech.

  11. #10
    Mistrz pobocza
    Imię
    Jaro
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Od
    10 Aug 2008
    Mieszka w
    Lubartów
    Jak to źle zamontowales , można to zrobić?

  12. #11
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    Z nerwów się już zakręciłem i myślałem, że na kole jest więcej otworów, które pasują na wypustkę w czopie wału. Pomyślałem, że przestawiłem koło względem góry silnika i sterownik widzi przestawiony rozrząd. Jak na razie skończyły mi się pomysły, nie odpala i wywala P2288
    Dodam, że po ciężkim uruchomieniu, nie reaguje na gaz i świeci się kontrolka akumulatora
    Ostatnio edytowane przez Robkoo ; 22-08-2017 o 01:38

  13. #12
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    Podmieniłem czujnik położenia walu i nic, auto umarło, raz na 10 kręceń rozrusznikiem odpali, ale nie reaguje na gaz, świeci kontrolka ładowania i silnika, po chwili sam zgaśnie

  14. #13
    Niedzielny kierowca
    Model
    ZK
    Silnik
    125
    Od
    05 Jan 2014
    Mieszka w
    Szczecin
    Sprawdź czy podczas rozruchu obroty silnika rosną?
    P2288 (ciśnienie wyższe od oczekiwanego)

    Objawy:

    • Ten kod usterki często występuje w połączeniu z innymi kodami usterek.

    • Częsty znaczny spadek prędkości obrotowej silnika poniżej wartości minimalnej, aż do jego zgaśnięcia.

    • Nie można uruchomić silnika.

    Przyczyny:

    • Obluzowane styki (korozja) na złączu wiązki przewodów zaworu dawkującego paliwo lub nieprawidłowo podłączone złącze. Sprawdź złącze wiązki przewodów, aby upewnić się, że jest prawidłowo podłączone i że styki nie są skorodowane. Zastosuj test cyklu zaworu IMV (w skrzynce narzędziowej WDS), jeżeli jest dostępny dla tego pojazdu.

    • Usterka wiązki przewodów zaworu IMV. Zastosuj testy szczegółowe instalacji elektrycznej dostępne w WDS.

    • Zablokowanie zaworu dawkującego paliwo. Zastosuj test cyklu zaworu IMV, jeżeli jest dostępny dla tego pojazdu.

    • Obluzowany styk na złączu wiązki przewodów czujnika ciśnienia paliwa (patrz TSB 37/2003). Usterka ta zdarza się rzadziej.

    • Jeżeli zapisany zostanie również kod DTC P0191, sprawdź, czy sygnał prędkości obrotowej silnika (RPM) jest obecny podczas rozruchu. Jeśli nie, sprawdź czujnik położenia wału korbowego.

  15. #14
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    forscanem dam radę to sprawdzić ?

  16. #15
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    Forscan pokazuje przy kręceniu rozrusznikiem okolo 214 obrotów

  17. #16
    Mistrz pobocza
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.2 TDCI 180KM, 450 Nm
    Od
    16 Apr 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Jak sobie nie poradzisz wal na priv. Jeżeli dwumas jest Ok i tylko błąd 2288 to uruchomię to auto w 1 godzinę.

  18. #17
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    dwumas niby ok, sprawdzałem wczoraj po numerach, zawiozłem jeszcze alternator do sprawdzenia

  19. #18
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    Auto odpalone, poradziłem sobie. Temat do zamknięcia.

  20. #19
    Kursant
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    03 Mar 2016
    Mieszka w
    Siedlce
    Tydzień szumu to może pochwal się co było przyczyną!

  21. #20
    Zielony listek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    08 Jan 2015
    Mieszka w
    Bytom
    Tydzień szumu, bo nikt nie raczył pomóc, zainteresowanych zapraszam na pw.

Podobne wątki

  1. [TDCi MKIII] Nie odpala po wymianie sprzegła i dwumasy-POMOCY!!
    By mondek3 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 19:27
  2. [TDDi MKIII] Po wymianie dwumasy,sprzęgła,wysprzęglika auto nie odpala(2.0 TDDI 115KM
    By krzysiu050782 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20-12-2012, 14:34
  3. [MkIII] Po wymianie dwumasy
    By pawelmond in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydech
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 01-12-2011, 17:17
  4. [TDCi MKIII] tdci nie odpala po wymianie głowicy
    By hanyz in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 08-04-2010, 01:29
  5. [TDCi MKIII] Problemy po wymianie dwumasy
    By kryszak in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-03-2010, 17:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów