+ Odpowiedz w tym wtku
Poka wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Kursant
    Model
    MKIV
    Silnik
    1.8 125 KM
    Od
    11 Jan 2015
    Mieszka w
    Piotrkw Tryb.

    Brak rcznej regulacji wiate przednich

    Witam.
    Mam problem z ustawieniem swiatel dlugich-drogowych w aucie.Regulacja elektryczna dziala bez problemu,ale tyczy sie to swiatel mijania(chyba,nie sprawdzalem).O ile swiatla mijania sa ustawione dosyc dobrze,to drogowe swieca w sufit na podziemnym parkingu.Wyjmowalem zarowke H1,probowalem zakladac odwrotnie,ale raczej nie pasuje inaczej.Przy reflektorze sa dwie sruby plastikowe na imbusa,krecilem,ale bez zadnego efektu.Moze zrobi ktos foto reflektora,w ktorym jest wszystko dobrze ustawione,moze naocznie cos sie zobaczy.Rocznik 2010 przedliftowy.Moze ktos mial podobny problem i dal rade go rozwiazac?

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Administrator Awatar Netoper
    Model
    By MKII
    Silnik
    2.5 PB+LPG
    Od
    26 Apr 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez gutierez Zobacz posta
    Moze ktos mial podobny problem i dal rade go rozwiazac?
    Podjed na SKP, 20-30z i ustawi.
    Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolno wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolnoci po wypowiedzi.

  4. #3
    Kursant
    Model
    MKIV
    Silnik
    1.8 125 KM
    Od
    11 Jan 2015
    Mieszka w
    Piotrkw Tryb.
    Przeciez napisalem ze sruby regulacyjne nie dzialaja.Myslisz ze machna rozdzka i bedzie ok?

  5. #4
    Znawca lenych tras Awatar CzarekJ
    Imi
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Ale dobrze Ci radz -nie ma czego takiego jak regulacja wiate mijania i drogowych .....to s reflektory zespolone i regulacji dokonuje si na wiatach mijania.samodzielnie mona dokona pewnej korekty,ale nigdy nie bdzie prawidlowa.
    Do tego potrzebne jest narzdzie a takie s w SKP.
    Korektor w aucie suy do regulacji w zalenoci od obcienia auta.
    Nie gmeraj rubkami samodzielnie-"rozwalisz" ustawienie i wiata bd wieciy wszdzie,ale nie tam gdzie trzeba.

    ---------- Post added at 18:47 ---------- Previous post was at 18:43 ----------

    A jeeli twierdzisz e ruby regulacyjne nie dziaaj -reflektory uszkodzone i do wymiany.
    Pozdrawiam ,,mondeomaniakw"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  6. #5
    Administrator Awatar Netoper
    Model
    By MKII
    Silnik
    2.5 PB+LPG
    Od
    26 Apr 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez gutierez Zobacz posta
    Przeciez napisalem ze sruby regulacyjne nie dzialaja
    Konkretnie to napisae ruby plastikowe.
    A by na forum przypadek na forum e go te krci jakimi rubami i si okazao e nie tymi.
    Robie prb na jednym reflektorze czy na drugim te prbowae?
    Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolno wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolnoci po wypowiedzi.

  7. #6
    Kursant
    Model
    MKIV
    Silnik
    1.8 125 KM
    Od
    11 Jan 2015
    Mieszka w
    Piotrkw Tryb.
    Wyjalem caly reflektor i obejrzalem.Jedyne pokretla jakie widzialem to te plastikowe na imbusy 6 chyba.Sprawdzalem na obu w podziemnym garazu 10 metrow od sciany-zero reakcji.Prosilem o zdjecie bo moze mam jakis niekompletny reflektor,chociaz auto jest z polskiego salonu.Jedyna mozliwosc regulacji to chyba podlozyc cos pod zarowke i zmienic jej kat w pionie,tylko w ktora strone i czy cos to da?

  8. #7
    Mistrz pobocza
    Imi
    Tomek
    Model
    Kombi
    Silnik
    2.0 TDCi 140 KM
    Od
    09 May 2011
    Mieszka w
    Wrocaw
    ile krcie?
    s tam dwa pokrta i dziaaj bardzo delikatnie - trzeba naprawd sporo przekrci eby byo wida efekt.
    to pokrto bliej botnikw jest od lewo-prawo, a to bliej chodnicy gbiej schowane gra-d.
    Sterowanie tyczy si jednak caego reflektora wic jak zaczniesz grzeba to poprzestawiasz te mijania.

    natomiast co do wiecenia to drogowe wiec wyej (pytanie ile wyej) - to raczej normalne i adne podkadanie nic tu nie pomoe. arwka ma swoje miejsce i tak ma by i ju
    zapodaj zdjcie co znaczy drogowe wiec w sufit ... przypuszczam e zamiast podkada papiery nie masz dobrze woonej arwki w gniazdo
    Ostatnio edytowane przez mixol11 ; 12-10-2017 o 21:31

  9. #8
    Klubowicz
    Znany aktor
    Awatar sisio
    Imi
    Krzysiek
    Model
    MKIV
    Silnik
    2.5T 220 KM
    Opis
    kombi
    Od
    26 Feb 2010
    Mieszka w
    Dbe Wielkie
    Miaem podobny problem u siebie, rozwizanie byo banalne. Okazao si, e arwki H1 od drogowych nie le dobrze w swoim pooeniu, mimo i wszystko pozapinane byo. Wyjem reflektor, i ustawiem ponownie arwki w pozycji horyzontalnej reflektora a vertykalnej arwki. Po takim zabiegu wiec elegancko.
    Ostatnio edytowane przez sisio ; 13-10-2017 o 08:54
    "The faster you go, the shorter you are" A. Einstein
    byo MK3 - jest MK4

Podobne wtki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-05-2016, 15:17
  2. [MkIII] Brak obu wiate postojowych przednich oraz obu cofan
    By AKuba in forum Elektryka
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-10-2010, 20:01
  3. [MkI] MKI ford mondeo 93 brak przednich wiate przeciwmgowy
    By roman92 in forum Elektryka
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-04-2010, 11:32
  4. [MkI] Awaria wiate - brak podwietlenia, brak wiate post
    By cesu in forum Elektryka
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-04-2009, 19:30
  5. [MkI] Silniczki regulacji lamp przednich
    By kociou in forum Elektryka
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-06-2007, 14:50

Uprawnienia umieszczania postw

  • Nie moesz zakada nowych tematw
  • Nie moesz pisa wiadomoci
  • Nie moesz dodawa zacznikw
  • Nie moesz edytowa swoich postw