+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Pieszy
    Model
    ST220
    Silnik
    3.0 ST220 226 KM
    Od
    05 Mar 2017
    Mieszka w
    Biłgoraj

    Parujące szyby i problem z klimatyzacją

    Witam,
    Zmagam się cały czas z problemem parujących szyb w aucie i to niezależnie od pory roku. Postanowiłem w końcu się tym poważnie zająć, bo jest to naprawdę bardzo denerwujące, irytujące i często niebezpieczne.
    Cały czas muszę jeździć na odparowywaniu szyb. I to w pewnym stopniu pomaga, bo przednia szyba odparuje, natomiast boki już słabiej i po odparowaniu mam nawet wrażenie że tylna jeszcze bardziej staje się zaparowana. W każdym bądź razie z tylną problem ten jest cały czas, non stop prawie zaparowana i to też jest bardzo denerwujące.
    Czytałem sporo tematów ale jestem dość zielony, więc mimo wszystko będę bardzo wdzięczny o dobre wyjaśnienie i okazaną pomoc.

    Filtr kabinowy niedawno wymieniałem, sprawdzałem i jest suchy. Jakiś czas temu też udrożniłem sobie te 3 kanaliki odprowadzające na podszybiu z prawej strony, bo były całe zasyfione. Nad filtrem kabinowym pod maską oczywiście jest jest też taka plastikowa rurka jakby która od tych 3 kanalików z podszybia odprowadza wodę do nadkola, która ścieka już na ziemię. Była ona też wcześniej urwana, ale ją przykleiłem i fajnie się trzyma, woda po laniu na szybę ścieka już dobrze obok prawego koła.

    Dopiero po trasie też po trasie, gdzie cały czas jechałem na odparowywaniu szyb, sprawdziłem sobie czy pod autem cieknie woda z klimy, dokładniej chyba z osuszacza. I jest mokro pod autem, cieknie jakby blisko prawego koła, lekko stronę przedniego zderzaka, więc to chyba to.

    W prawych przednich drzwiach też sobie udrażniałem jakieś kanaliki przy okazji na szybko, niestety wtedy więcej czasu nie było więc reszty drzwi nie sprawdziłem.