+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21
Wątek: Co będzie do roboty?
-
08-06-2018 11:18 #1
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
Co będzie do roboty?
Witam
Pojechałem wczoraj na wymianę śruby wału i zimmeringa bo po wymianie głowicy zostały stare. Mechanik odkręcił śrubę ściągnął
koło wału wsadził nowy uszczelniacz zakręcił nową śrubę i mówi odpalaj. Oczywiście nie odpalił i silnik się zblokował. Dostałem
starego golfa i mówi,że będzie dzwonił jak zrobi. Wiem,że poprzestawiało się wszystko w głowicy czy mogło się coś urwać
powyginać? zaznaczam,że kręcił tylko na rozruszniku nie odpalił.Ostatnio edytowane przez Niezarejestrowany512 ; 06-08-2018 o 22:22 Powód: aktualizacja
-
08-06-2018 11:18 # ADS
-
08-06-2018 11:22 #2
Lepiej się modlić. Tyle powiem
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
08-06-2018 11:51 #3
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
-
08-06-2018 12:00 #4
Jak się poprzestawiało to mogło zrobić sporego burdelu. Z tego co pamiętam to albo zawory mogły sie powyginac albo dziura w tłoku, wykrzywione wałki. Cokolwiek się nie stało raczej tanio nie będzie.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
08-06-2018 12:04 #5
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
-
08-06-2018 12:09 #6
Jak się zawory spotkały z tlokami to nie miało prawa zapalić, tylko doszlo zapewne do kolizji i na tym koniec.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
08-06-2018 12:39 #7
- Model
- Focus
- Silnik
- 2.0 145 KM
- Opis
- Olejoholik
- Od
- 14 Apr 2017
- Mieszka w
- Leszcz
-
08-06-2018 12:44 #8
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
Jak się to mówi szkolny błąd. Ale jak go znam to będzie temat o ten 1%.
-
08-06-2018 12:53 #9
Lepiej niech gada o tym 99%I przy okazji niech 40% dla złagodzenia sprawy
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
08-06-2018 12:56 #10
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
Plus odszkodowanie za to,że muszę jeździć tym starym golfem bez klimy i tak u....szybą od środka,że praktycznie trzeba by spuścić boczną i tak patrzeć na drogę
Buźki tu wstawiam a w rzeczywistości aż mnie w żołądku ściska jak o tym myśle.
W golfie zapaliła się kontrolka oleju dzwonie do mech. -sprawdź olej jak jest jedź dalej.Olej był zamknąłem maskę wsiadam przekręcam kluczyk aku siadł.Widzę gościa jak pcha wózki (bo stanąłem na parkingu marketu) poprosiłem,żeby pchnął zapalił. Jade może jeszcze ze 5 kilosów 4bieg - luz 5 bieg - luz nagle zgasł na skrzyżowaniu siłą pędu jeszcze zjechałem i spróbowałem wrzucić 2 bieg bez rezultatu i stanąłem pod górkę zadzwoniłem jeszcze raz do mechanika,że mam dość i grata zostawiłem tak jak stoi.I to tyle na dzisiaj idę na wódkę.Ostatnio edytowane przez Niezarejestrowany512 ; 08-06-2018 o 19:22
-
12-06-2018 16:54 #11
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
Więc tak na tłokach po 2 lub 4 ślady po zaworach (zaglądnąłem endoskopem) kompresja niby 12 na każdym samochód niemrawy przy dojeżdżaniu gasł. Od czasu do czasu słychać lekki metaliczny stuk w silniku. mechanik mówi ,że kompresja jest ok to wszystko musi być ok. Powiedziałem mu samochodu nie odbieram do puki nie zniknie tek stuk. I pierwsze co zrobie to pojadę na kompresję z wykresem jak odbiorę samochód.
Jak myślicie tłoki do wymiany? I co może tak od czasu do czasu pukać w tym silniku?
Widok 1 tłoka reszta w gorszym albo lepszym stanie.Ostatnio edytowane przez Niezarejestrowany512 ; 22-07-2018 o 09:59
-
13-06-2018 22:41 #12
- Model
- Focus
- Silnik
- 2.0 145 KM
- Opis
- Olejoholik
- Od
- 14 Apr 2017
- Mieszka w
- Leszcz
Jak dla mnie, to tłoki do wyjęcia. Trzeba zrobić oględziny cylindrów, czy gładzie nie są porysowane.
Już to pisałem wcześniej, lepiej było od razu wymienić ten silnik. Tam mogło się rozdupcyć wiele rzeczy, od głowicy po sam wał.
Aby to miało ręce i nogi, trzeba zdjąć czapkę i miskę olejową, wyjąć tłoki, ocenić jak wszystko wygląda, pomierzyć luzy i tak dalej. Mechanik będzie wiedział co zrobić, zaznaczam 'mechanik' a nie flachowiec
-
14-06-2018 11:48 #13
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
Właśnie dzwoniłem do rzeczoznawcy. Powiedział,że mam pisać reklamację wysłać za potwierdzeniem odbioru (żeby mieć papier w sądzie bo fiut może powiedzieć,że klient nie zgłaszał reklamacji tak bym mu zrobił) w wypadku odmowy naprawy wstawić samochód do innego warsztatu przy rzeczoznawcy przeprowadzić niezbędne naprawy. Wysłać rachunek do zapłaty. Jeżeli nie wpłaci sprawa sądowa o zwrot kosztów.
Dzisiaj wysyłam reklamację jadę po samochód nagram dokładnie przed wyjazdem z "warsztatu" jak silnik pracuje i będę czekał na reakcję z tego dziadowskiego chlewa.Po wszystkim powiem wam gdzie to jest żebyście przypadkiem tam nie trafili.
Byłem po samochód nie ma przyspieszenia pojechałem na przegląd bo dzisiaj mi się kończył to diagnosta powiedział,że ten silnik strasznie kuleje. Tak w ogóle wydaje mi się gdyby siedziało 5 osób to bym nie ruszył z miejsca.Jutro jestem umówiony na pomiar kompresji. U niego pokazywało na jednym mierniku 7 a na drugim mierniku 12 na wszystkich cylindrach.
Witam
W piątek odebrałem samochód zapłaciłem 3750zł wymienili rozrząd głowica poszła do regeneracji. Samochód teraz chodzi głośno jak disel słychać klawiature-zawory. Przed odpaleniem silnika mówili,że klawiatura została ustawiona niby po LPG (o co mnie nie pytali) zrobili jakieś większe luzy chcieli wlać gęściejszy olej przy rzeczoznawcy na co się nie zgodziłem bo zawsze był lany 5w30 tak jak producent zaleca wlali 5w30. Czy muszę znowu pisać reklamację bo nowi fachowcy za silnik się zabrali?Ostatnio edytowane przez Niezarejestrowany512 ; 06-08-2018 o 22:22
-
06-08-2018 22:24 #14
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
Witam
W piątek odebrałem samochód zapłaciłem 3750zł wymienili rozrząd głowica poszła do regeneracji. Samochód teraz chodzi głośno jak disel słychać klawiature-zawory. Przed odpaleniem silnika mówili,że klawiatura została ustawiona niby pod LPG (o co mnie nie pytali) zrobili jakieś większe luzy chcieli wlać gęściejszy olej przy rzeczoznawcy na co się nie zgodziłem bo zawsze był lany 5w30 tak jak producent zaleca wlali 5w30. Czy muszę znowu pisać reklamację bo nowi fachowcy za silnik się zabrali?Ostatnio edytowane przez Niezarejestrowany512 ; 07-08-2018 o 03:50
-
07-08-2018 12:40 #15
Nie ma czegoś takiego jak ustawianie zaworów pod LPG, ustawia się tak jak fabryka przewidziała (ewentualnie w maksymalnych luzach jakie fabryka nakazuje) i w razie czego to się później reguluje jeśli zawory w trakcie późniejszej eksploatacji straciły by luz.
Zbyt duże luzy powodują wybijanie zaworów i ich przylgni, oraz niewłaściwe napełnianie/opróżnianie cylindrów.Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
-
07-08-2018 14:42 #16
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
Jutro jadę do nich i im to powiem. Zastanawiam się jeszcze czy wlanie gęstego oleju coś pomoże czy w ogóle się na to zgodzić bo kiedyś miałem przypadek w dostawczaku chodziło łożysko głośno w skrzyni i też zalecono żeby spróbować zalać gęściejszym olejem pomogło ale przyszedł mróz i po tygodniu miałem rozrusznik do wymiany.
Ostatnio edytowane przez Niezarejestrowany512 ; 08-08-2018 o 10:20
-
08-08-2018 10:20 #17
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
-
08-08-2018 10:45 #18
Głowicy nie trza zwalać do wymiany szklanek, oleju gęstszego nie należy lać, max 40, 5/40 10/40 i w żadnym przypadku mineralny.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu TapatalkaWprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
-
08-08-2018 11:03 #19
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 LPG+PB
- Od
- 31 Dec 2017
- Mieszka w
- Panewniki
Właśnie od nich przyjechałem. Zawory klepią a oni mówią ,że to normalna praca silnika mówię odpalcie innego benzyniaka odpalili jakąś chyba lagune tam słychać było silnik żadnych zaworów posłuchali jeszcze raz zamknęli maskę. Według nas silnik chodzi normalnie. Mówię znowu reklamację będę pisał -proszę pisać. Brak słów.
Pojechałem jeszcze do Ford-Sławek spoko gość wyszedł posłuchał mówi ,że na tą chwilę klawiatura głośno chodzi ale mam przejechać jeszcze ze 200-300 kilometrów bo przejechałem jakieś 500 i wtedy jak nie ucichnie to przyjechać do nich na diagnostykę i z wynikiem jechać na warsztat gdzie to robili. Gość mówił,że też ustawiają większe luzy w głowicy jak samochód jeździ na gazie.Ostatnio edytowane przez Niezarejestrowany512 ; 08-08-2018 o 11:52
-
08-08-2018 13:26 #20
- Imię
- Marcin
- Model
- MKIII
- Silnik
- 1.8 110 KM
- Opis
- KOMBI '01
- Od
- 18 Jun 2013
- Mieszka w
- Łódź
Ja robiłem silnik rok temu i też miałem ustawione luzy minimalnie większe od nominalnych. Na zimnym silniku było słychać zawory, jak się nagrzał to była cisza. Całość się uspokoiła po bodajże 1500-2000 km od remontu - tuż przed koniecznością wymiany oleju po docieraniu (olej wymieniałem po bodajże 3000 km).
Zaraz po remoncie zalany był olej GM 5W30 i filtr Filtrona, po dotarciu zalany oryginał Ford 5W30 i filtr też Forda.
Także ja bym się skłaniał do opinii "Ford-Sławek" i póki co trochę poczekał. Ewentualnie jak ucichną zawory to z ciekawością zmierzył luzy.Mondeo Mk3 2001 Kombi Ambiente z bajerami
1,8 PB 110 KM + LPG KME NEVO
State Blue Metallic
Podobne wątki
-
[Duratec]Przekłada z 1.6 na 2.5 V6... Dużo roboty?
By rafal1988 in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCIOdpowiedzi: 15Ostatni post / autor: 11-05-2010, 12:51 -
[MkIII] zawieszenie do roboty jaki koszt?
By antol_krk in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydechOdpowiedzi: 2Ostatni post / autor: 20-01-2010, 15:16 -
[MkII] Szyberdach ile z tym roboty?
By Radzio75 in forum Nadwozie i wnętrzeOdpowiedzi: 0Ostatni post / autor: 02-11-2008, 19:11