+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1
  1. #1
    Pieszy
    Model
    kombi
    Silnik
    1.6 125 KM
    Od
    02 Aug 2014
    Mieszka w
    Gdańsk

    Unhappy uszkodzona uszczelka drzwi i mechanizm szyb

    Witam,

    Mam Mondeo MK4 2007r. kombi. wersja Ghia (może coś to zmienia w elementach wykończenia?)
    Dzisiaj zatrzasnął mi się syn w środku a auto stało na zewnątrz, więc musiałem awaryjnie i pilnie otworzyć, padło na drzwi prawe przednie, przy czym uszkodziłem uszczelkę zewnętrzną nad szybą (ta z aluminiową wkładką) i ściągając szybę do dołu zerwałem też elementy mechanizmu sterowania szybą. (niestety pod ręką była tylko kostka brukowa która nie dała rady zbić tej szyby )

    Nie mam zupełnie doświadczenia w rozbieraniu drzwi więc oddałem auto do mechanika, żeby przynajmniej nie uszkadzając ich podciągnął szybę nawet na stałe, a dopiero potem będziemy myśleć jak do tematu najlepiej podejść. Widzę dwa rozwiązania:
    1 - wymienić całe drzwi, ale wtedy dochodzi lakierowanie już nie mówiąc, że prawdopodobnie będzie widać, że drzwi są z innego auta.
    2 - czy jest szansa na wymianę tej uszczelki z aluminiowym stelażem np. z innych używanych drzwi? Miał ktoś doświadczenie z wymianą tej uszczelki? Na coś trzeba uważać szczególnie?

    Oczywiście wolę to drugie rozwiązanie, bo wyjdzie taniej.

    Czy np. https://allegro.pl/ford-mondeo-mk4-0...453792077.html będą dobre? Wyglądają mi jakby zdjęte z anglika, bo ja mam sterowanie 4 szybami tylko u kierowcy, ale uszczelka chyba powinna być ta sama. Co jednak z mechanizmem otwierania szyby? Proszę o radę jeśli ktoś ogarnia te różnice.

    Są jeszcze aktualnie inne drzwi do kupienia z allegro, ale właściwie pytanie podstawowe, to czy wymiana samej uszczelki jest możliwa? Demontaż poszedł szybko, ale również szybko złamała się przy tym
    Ostatnio edytowane przez biauk ; 18-07-2018 o 17:16

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many