+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 16 z 16
  1. #1
    Kursant
    Opis
    Mondeo MK3 tdci 130
    Od
    22 Apr 2012
    Mieszka w
    Będzin

    Unhappy Zmiana audio. Co gra u Was i się sprawdza bo ja zgrzytam zębami.

    Witam.

    Na wstępie zaznaczę, że nie znam się na CA ale i nie wymagam cudów.

    Wymieniłem ostatnio fabryczne 6000CD na tanie JVC o ciągłej mocy 4x22W, żeby tylko mp3 czytało jak na XXI wiek przystało. No ale jak już zagrało... Stwierdziłem że potrzebuję głośniej i choć trochę więcej basu. Nie chciałem dłubać, więc kupiłem na przód jajka hertza konkretnie https://www.hertzaudiovideo.com/car-...ieci-dcx570_3/
    Niby markowe, moc 60WRMS i pasmo od 60Hz. Z założenia powinno być znacznie lepiej ale nie jest. Ktoś coś podpowiedział, kupiłem 2 drożne https://www.pioneer-car.eu/pl/pl/pro...specifications Moc trochę mniejsza ale pasmo od 36Hz! I jest jeszcze gorzej. Charczą tak samo a basu jakby jeszcze mniej. Na szczęście mogę je jeszcze oddać.

    Generalnie odkręcając głośność na maxa jest wystarczająco głośno co było założeniem. Niestety oba zestawy głośników w zależności od piosenki zaczynają charczeć od głośności 28-30/35 a basu jest jak na lekarstwo. O dodaniu basu na korektorze mogę zapomnieć bo zaczyna charczeć dużo wcześniej. Wrażenie jest takie że jest głośno ale jakby nie było w tym powera. Głośniki mają właściwie ustawione fazy. Testowałem oba zestawy bez tapicerki i na postoju więc nic nie skrzypi ani nie buczy. To głośniki charczą w identyczny sposób jak wszystkie znane mi domowe kolumny/głośniki kiedy zostaną za bardzo wysterowane.

    Nie znam się ale trochę poczytałem i zastanawia mnie:
    - Mam kupić w ciemno 2 razy droższe głośniki o podobnej specyfikacji z nadzieją że to zagra? Z zakresu głośników 5x7 i 165mm wszystkie mają na papierze bardzo podobne parametry a przecież te które kupiłem to nie były chińczyki noname.